Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
The Cadet School
 U47.org Forum :: The Cadet School
Subject Topic: French Open-titels. Het aangepast Post ReplyPost New Topic
Author
Message << Prev Topic | Next Topic >>
yaya2017
Stabsbootsmann
Stabsbootsmann

Online Status: Offline
Posted: 06 May 2020 at 02:42 | IP Logged Quote yaya2017

Rafael Nadal is te zien in Nike van top tot teen sinds hij Nike Air Max 90 Dam in 2001 deelnam aan de tour. Het Amerikaanse kleding- en schoenenbedrijf sponsort al jaren de kleding van de Spanjaard op het veld. De schoenen van Rafael Nadal waren Nike Air Odyssey Femme Homme altijd het meest in het oog springende onderdeel van zijn uitrusting op het veld. Het grootste contract van Nadal is met Nike, die hem naar schatting $ 10 miljoen per Nike Air Max Command Mujer jaar betaalde om swooshes op het veld te dragen. De Spanjaard tekende in 2008 een 10-jarige deal met de Amerikaanse sportkledinggigant, die eind 2018 afliep. De details van het Nike Air Max 270 Dam nieuwe contract dat hij ondertekende na zijn laatste ambtstermijn zijn daarentegen niet bekend. De Spanjaard had eerder dit jaar al bekend gemaakt dat zijn contract met Nike een Adidas ZX Flux Dam priv¨¦aangelegenheid is.

'Het contract, het priv¨¦contract dat ik heb, is priv¨¦, priv¨¦ voor mij, en ik ga ze niet delen en ik zal het je niet vertellen Nike Air Max 90 D&#225;msk&#233; wanneer ik een of ander contract afrond. Het is iets tussen mij en Nike en dat is het einde, punt, "zei Nadal in een interview. Nad's aangepaste schoenen hebben altijd Nike Air Max TN Mujer een ander ontwerp met zijn logo - de Spaanse woedende stier erop. Onlangs droeg de Spanjaard de nieuwe Nike Zoom Cage 3 op de US Open 2019. De schoenen bleken geluk te hebben Nike Air Force 1 Femme voor de Mallorcanen, want hij genoot van een van de beste seizoenen uit zijn carri¨¨re met het winnen van twee Grand Slam-titels in 2019. Bekijk eerst deze 270 Reacts hier en blijf Nike Air Max 90 Mujer Negras op de hoogte voor meer informatie zoals we die hebben.

Rafael Nadal heeft verschillende door Nike gesponsorde kicks gedaan in zijn 19-jarige carri¨¨re op de Nike Air Vapormax Femmeprofessionele tour. Nadal'Nike Air Zoom Spiridon Dam s nauwe relatie met Nike heeft het afgelopen decennium geresulteerd in een aantal gedenkwaardige schoenmodellen. Nike is Nadal blijven Nike Air Vapormax Womens  voorzien van high-performance tennisschoenen die zijn ontworpen om te voldoen aan zijn comfort. Hier is de lijst van de modellen van Rafael Nadal's schoenen in de afgelopen Nike Air Max 270 Femme jaren Nike heeft ook een aangepaste schoen voor Nadal gemaakt op de Roland Garros 2019. Op ¨¦¨¦n schoen Rafa's symbool was verwerkt en op de andere stond 'Rafa'. Het nummer '11Nike Air Pegasus 83 D&#225;msk&#233; ' stond ook op het aangepaste paar sneakers. De schoenen zijn ontworpen als eerbetoon aan Nadal's 11 French Open-titels. Het aangepaste paar trappen ter ere van zijn Roland www.morganelafer.deGarros-geschiedenis op Court Philippe Chatrier trok de aandacht van miljoenen fans over de hele wereld.
Back to Top View yaya2017's Profile Search for other posts by yaya2017

If you wish to post a reply to this topic you must first login
If you are not already registered you must first register

Post ReplyPost New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum